مردم‌داری و کار جهادی رویکرد دولت سیزدهم است

فرماندار شهرستان نایین گفت: اتفاق نظر مهمی که در میان مسئولان کشور، استان و شهرستان وجود دارد، همت برای حل مسائل و مشکلات است و خط قرمز دولت سیزدهم عدم مردم داری و کار جهادی نکردن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد کریمی امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ در جلسه نشست هم اندیشی با روحانیت و ائمه جماعات شهرستان نائین به منظور بررسی راهکارهای نقش آفرینی روحانیت در راستای افزایش مشارکت در انتخابات اظهار کرد: امروز در فضای یک جنگ ترکیبی و تمام عیار هستیم و شما روحانیون در کلام امامین انقلاب هیچ زمان پیدا نمی‌کنید از دشمن تعریف شده باشد، اما در اغتشاشات سال گذشته رهبر انقلاب از برنامه‌ریزی دشمن برای این اغتشاشات تعریف می‌کنند.

وی ادامه داد: آن فتنه، فتنه‌ای بود که برای تمام اقشار جامعه برنامه‌ریزی شده بود و در ترورهای اخیر دشمن نقطه‌ای عمل می‌کند و امروز فضای ما فضای جنگ عمومی نیست چرا که این فضا، فضایی نقطه به نقطه و نفس به نفس است.

مردم‌داری و کار جهادی رویکرد دولت سیزدهم است

فرماندار شهرستان نائین افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که من به فساد سیستماتیک بین مسئولین قائل نیستم و غالب مسئولین پاک دست هستند؛ خط قرمز دولت سیزدهم عدم مردم داری و کار جهادی نکردن است.

کریمی خاطرنشان کرد: امروز بالغ بر پنج هزار کارگر در شهرستان نائین داریم که در دولت انقلابی نگذاشته‌ایم نیرو تعدیل شود؛ در موضوع نهضت ملی مسکن و خانه دار شدن مردم عزیز نیز با جدیت پیگیر هستیم و همچنین یکی از ابتکارات دولت درگاه ملی مجوزها است که در کمترین زمان ممکن، مجوز صادر می‌شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از آغاز به کار دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف و استماع نظرات، انتقادات و پیشنهادات روحانیون حاضر در جلسه نسبت به پاسخگویی به دغدغه‌های مطرح شده در جلسه پرداخت.

مردم‌داری و کار جهادی رویکرد دولت سیزدهم است

باید اطلاع رسانی درست انجام شود

حجت الاسلام مطهرخو در ادامه این جلسه اظهار کرد: پیش از دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر انقلاب دیداری با رئیس جمهور داشتیم که در این دیدار آیت الله رئیسی عنوان کرد که «ما مثل دولت‌های قبل شعاری انتخاب نکردیم شعار ما همان گفتمان رهبری است».

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که این صحبت رئیس جمهور شعاری نبود و در عمل همین گونه است و امروز رسالت ما این است که با تمام قوا به میدان بیاییم و با تمام توان کار کنیم.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: کشور مدت مدیدی دست لیبرال‌ها بوده و کشور را به بن بست کشانده‌اند و خیلی از ما از زحمات دولت مردان خبر نداریم که این ضعف است و رهبر انقلاب هم فرموده‌اند که باید اطلاع رسانی درست انجام شود.

به گزارش ایمنا، جلسه نشست هم اندیشی با روحانیت و ائمه جماعات شهرستان نائین به منظور بررسی راهکارهای نقش آفرینی روحانیت در راستای افزایش مشارکت در انتخابات با حضور محمد کریمی فرماندار شهرستان نائین، حجت الاسلام مطهرخو امام جمعه نائین، اعضای شورای تأمین و روحانیت و ائمه جماعات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 724595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.