کشف ۲۰ میلیارد لوازم جانبی موبایل قاچاق از یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۰ میلیارد ریال لوازم جانبی موبایل در یکی از انبارهای شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با اشراف و هوشمندی بالای خود از دپوی تعداد زیادی لوازم جانبی موبایل در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۵ هزار کابل شارژ تلفن همراه، ۷ هزار محافظ صفحه، ۴ هزار گارد گوشی، ۲ هزار هندزفری بی سیم و هندزفری با سیم و ۲ هزار ایرپاد کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمام اقلام کشف شده بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بود، اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش این اقلام ۲۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه انبار مذکور پلمب و پرونده آن برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد، ادامه داد: شهروندان اخبار و گزارش‌های خود در خصوص فعالیت افراد در زمینه تهیه و توزیع و دپوی کالاهای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت با این تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 724567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.