زنگ انقلاب در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته شد

در آستانه دوازدهم بهمن و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مرکز استان با بیان اینکه انقلاب ما فتنه‌های زیادی دیده اما همچنان بالنده و با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: بیش از ۲۲۰ هزار شهید از جمله بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و بیش از ۵ هزار معلم شهید تقدیم این انقلاب شده است،

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۴ مدرسه در ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از ابتدای سال تحصیلی ۱۳۰ مدرسه و در دو سال قبل بیش از ۲۶۰ مدرسه در استان افتتاح شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: طی هشت ماه گذشته مدرسه‌ای در محله ۵۰۰ دستگاه کرمان کلنگ‌زنی شده که درصدد هستیم به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی گلزار شهدا و هم‌زمان با چهلم این شهدا افتتاح شود و ۳۰ طرح ورزشی هم با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از ساخت سالن اجتماعات هنرستان کاردانش دخترانه اندیشه نو در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به تأمین سه چرخ خیاطی برای هنرجویان خطاب به آنان گفت: شما با درس خواندن، رعایت عفاف و حجاب و پایبندی به معارف اسلامی می‌توانید یاد هم‌کلاسی‌های شهید خود را تا همیشه زنده نگه دارید.

به گزارش ایمنا، آئین نمادین زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولان استان در هنرستان دخترانه اندیشه نو آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان که سه هنرجوی شهید در حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ در محل گلزار شهدای کرمان داشته است، نواخته شد.

کد خبر 724551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.