عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ بهمن‌

در این بسته خبری از افزایش ۶۰ درصدی بودجه شهرداری اردبیل نسبت به سال گذشته تا ۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرداری گرگان آماده افتتاح است و اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح قراملک و معلم در تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرداری گرگان آماده افتتاح است

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان گفت: ۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی، زیرساختی و سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان در دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

بیش از یک هزار کودک‌کار از چرخه آسیب‌های اجتماعی خارج شدند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در شهر تهران ۳۶ مرکز پویاشهر فعال است، گفت: امسال یک هزار و ۲۶۰ کودک کار و خیابان با حضور در این مراکز از چرخه آسیب‌های اجتماعی خارج شده‌اند.

هفت میدان اصلی شهرری بهسازی شد

رضا شنگی، شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: در راستای طرح تحول خدمت بهسازی و بازپیرائی میادین اصلی، هفت میدان شهرری در قالب طرح تحول بیست‌گانه بهسازی شد.

مباحث کارگروه ماده ۵۵ شهرداری شیراز

روح‌الله خوشبخت، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تأکید بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه در مدیریت بحران‌های شهری افزود: سرعت عمل در همه فرآیندها باعث می‌شود امیدواری برای نجات افراد از آسیب در برابر حوادث بیشتر شود.

ناوگان حمل‌ونقل همدان نیازمند ۳۰۰ دستگاه اتوبوس است

مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان با اشاره به فعالیت ۱۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری همدان که وظیفه حمل و نقل مسافران را برعهده دارند گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان برای تکمیل نیازمند ۳۰۰ دستگاه اتوبوس است.

سفیدپوشی سه منطقه تهران با برف

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفته است: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه در شرایط آماده‌باش قرار دارند به طوری که تیم‌های متعددی به بررسی معابر پرداخته تا در صورت بروز هرگونه مشکل، نسبت به برطرف شدن آن اقدام کنند.

یک هزار میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده شهرداری یزد در دهه‌فجر رونمایی می‌شود

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، پروژه‌های مختلفی در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد که رونمایی از تجهیزات و ماشین‌آلات خریداری شده به ارزش افزون بر یکهزار میلیارد ریال نیز بخشی از این برنامه‌ها است.

افزایش ۶۰ درصدی بودجه شهرداری اردبیل نسبت به سال گذشته

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: با تقدیم لایحه بودجه ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اردبیل به شورای شهر شاهد افزایش ۶۰ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته هستیم.

آتش سوزی سنگین در محله الهیه کرمانشاه مهار شد

آتش‌پاد غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: آتش سوزی سنگین یک باب مغازه در محله الهیه کرمانشاه مهار شد.

حریق انبار فروشگاه میوه در بلوار جانبازان زاهدان

حمید رضا عابدی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از حریق انبار فروشگاه میوه در بلوار جانبازان این شهرستان خبر داد.

اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح قراملک و معلم در تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از اجرای همزمان دو پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح قراملک و معلم با تکنولوژی قطعات سگمنتال در این شهر خبر داد.

کد خبر 724549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.