سرمایه‌گذاری فاینانس در حوزه تامین برق مازندران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران از اجرای پروژه های تامین برق مازندران با سرمایه‌گذاری فاینانس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، فرج‌الله فتح‌الله‌‎پور، امروز_ چهارشنبه یازدهم بهمن_در جمع خبرنگاران با اشاره به یکی از کارهای بسیار مهمی که در دو سال اخیر در استان مازندران انجام شد، اظهار کرد: این کار مهم، بحث سرمایه‌گذاری است که یکی از مهمترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری مربوط به تأمین مالی از طریق فاینانس در حوزه برق بود.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به مازندران افزود: از محل این سفر ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب ۱۷۶ مصوبه به مازندران اختصاص داشت که ۵۰ درصد منابع از محل بودجه عمومی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران تکمیل سدهای انحرافی، سدهای لاستیکی و تصفیه‌خانه ساری را از طرح‌های مهم نام برد که در دو سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در حوزه فاضلاب افتتاح بخش لجن خط جریان اول فاضلاب شهر بابل و احداث خط انتقال فاضلاب شهر ساری صورت گرفته است که عملیات اجرایی آنها تکمیل شد و ارتقا کیفی مدور اول و احداث مدور دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرهای مربوطه در مازندران به سرانجام رسید.

وی افزود: زیرگذر شهید مهدوی در محور سوادکوه که به عنوان یکی از گره‌های ترافیکی این محور بوده، قطعه دوم آزادراه تهران شمال و تقاطع غیرهم‌سطح میدان هزار سنگر آمل از پروژه‌هایی است که در بخش حمل‌ونقل به بهره‌برداری رسیده است.

فتح‌الله‌پور تکمیل پروژه‌های مدارس را از کارهای بسیار مهم دوسال اخیر برشمرد و گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌ها مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه ساری است.

کد خبر 724541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.