آذین‌بندی نصف‌جهان برای فجر انقلاب اسلامی

رئیس اداره آذین‌بندی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان فعالیت‌های انجام شده این سازمان در راستای آذین‌بندی شهر برای دهه فجر ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

جابر شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برای دهه فجر در زمینه فضاسازی شهر، چند پروژه در نظر گرفته شد که یکی از آن‌ها اجرای المان موقت مخصوص همین دهه با جمله «جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند» از وصیت‌نامه سردار شهید قاسم سلیمانی است، افزود: ۳۰ المان در میادین و چهارراه‌های اصلی شهر اصفهان مزین به این جمله از وصیت‌نامه شهید سلیمانی شده است.

وی افزود: آذین‌بندی خیابان‌ها و محورهای اصلی شهر با ریسه‌های پارچه‌ای و رنگی از سوی شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه انجام شده است.

رئیس اداره آذین‌بندی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: روی حدود دو هزار پایه پرچم سطح شهر، پرچم ایران نصب شده است و پرچم‌های میله‌ای آویز در محورهای اصلی شهر نیز به پرچم‌های رنگی و ایران مزین شده است که تمام این موارد شامل آذین‌بندی محورهای اصلی شهر است.

شهیدی با بیان اینکه بخش دیگر مربوط به فضاسازی میدان امام خمینی (ره) برای راهپیمایی ۲۲ بهمن است که انجام خواهد شد، اضافه کرد: ستاد آذین‌بندی شهر اصفهان متشکل از معاونت‌های فرهنگی و خدمات شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری است و فعالیت‌هایی در این ستاد تعریف شده است که علاوه بر این اقدامات از سوی معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی نیز اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری «همه پای وطن» برای فعالیت‌های ستاد آذین‌بندی شهر اصفهان برای دهه فجر ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است، افزود: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نیز تبلیغات شهری را با همین شعار انجام می‌دهد.

کد خبر 724522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.