«آرکا اصفهان» صدرنشین لیگ قایقرانی اسلالوم بانوان شد

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: با برگزاری مسابقات مرحله اول و دوم لیگ قایقرانی اسلالوم بانوان کشور آرکا اصفهان در صدر جدول قرار گرفت.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برگزاری مرحله نخست رقابت‌های لیگ قایقرانی اسلالوم اظهار کرد: لیگ قایقرانی اسلالوم بانوان کشور سه‌شنبه _دهم بهمن_ در مرحله اول و دوم برگزار شد که تیم‌های استخر صدف منجیل، بحر گستر پارس، نوین البرز، پخش کوثر قزوین و آرکا اصفهان در این دوره از رقابت‌ها حاضر بودند.

وی افزود: در ادامه مسابقات، قایقرانان در چهار ماده کایاک، کانو، امدادی و اسپرینت مرحله دوم این رقابت‌ها پارو زدند. در کایاک یک‌نفره خاطره فرجی از آرکا اصفهان با زمان ۱:۱۷.۱۶ دقیقه سوم شد و در کانوی یک‌نفره فائزه روناسی از آرکا اصفهان با زمان ۱:۱۲.۲۰ دقیقه اول شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: در رقابت امدادی اسلالوم بانوان خاطره فرجی و فائزه روناسی از آرکا اصفهان با زمان ۲:۲۹.۴۰ دقیقه سوم شدند. در مسابقه اسپرینت نیز یلدا حمزه‌پور و فاطمه تقوایی از آرکا اصفهان با زمان ۵۳.۴۰ ثانیه اول شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در پایان مرحله اول و دوم آرکا اصفهان و بحر گستر فارس با ۷۰ امتیاز به‌صورت مشترک در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند و نوین البرز با ۵۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. مرحله آخر این مسابقات در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 724517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.