زنگ انقلاب در ۲۰۰۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در بیش از دو هزار آموزشگاه با شعار «همه یک‌صدا ایران‌، ایران قوی، مدرسه قوی» به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، افشین امیریان صبح امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ در آئین نمادین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه سپیده ناحیه ۲ شهرستان شهرکرد اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در بیش از ۲۰۰۰ آموزشگاه با شعار «همه یک صدا ایران، ایران قوی، مدرسه قوی به صدا درآمد.»

وی افزود: در این ایام برنامه‌های شاد و متنوعی توسط خود دانش‌آموزان و با حضور اولیای آن‌ها در مدارس اجرا می‌شود، آنچه که برای ما مهم و حائز اهمیت است، روایت انقلاب است که از زبان معلمان، شخصیت‌ها و چهره‌های انقلابی جهت تشریح اتفاقات طی ۴۵ سال شکوه انقلاب اسلامی، پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که تاکنون داشتیم، بازگو می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هدف از اجرای برنامه‌های چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این است که دانش‌آموزان جایگاه فعلی کشور را بشناسند و با راهبرد امید و آینده‌نگری به اهداف بلندمدت نظام انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

وی گفت: از جمله برنامه‌های پیشرو در خصوص ایام‌الله دهه فجر می‌توان به پویش حمایت انقلاب، جشن‌های آموزشگاهی، حضور دانش‌آموزان در گلزار شهدا، حضور چهره‌های انقلاب در آموزشگاه‌ها و انشای کلاسی اشاره داشت.

امیریان ادامه داد: با وجود تمام دشمنی‌ها و ظلم‌هایی که در حق ایران اسلامی شده است و همچنان هم ادامه دارد، ما در چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شعار ایران قوی، مدرسه قوی در حال حرکت و نزدیک شدن به قله هستیم.

با شعار ایران قوی، مدرسه قوی به سمت قله پیش می‌رویم

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود تمام دشمنی‌ها و ظلم‌هایی که در حق ایران اسلامی شده است و همچنان هم ادامه دارد؛ ما در چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شعار ایران قوی، مدرسه قوی حال حرکت و نزدیک شدن به قله هستیم.

وی تاکید کرد: امروزه در دنیا بی‌نهایت شبکه بیگانه به زبان‌های مختلف، شبانه روز در حال سیاست‌چینی و توطئه‌چینی، علیه ایران اسلامی هستند و در سال‌های گذشته تمام امکانات خودشان را در جنگ هشت ساله ایران و عراق برای به زانو در آوردن ایران اسلامی به کار بستند.

امیریان تصریح کرد: در جنگ جهانی اول بیش از ۱۰ میلیون ایرانی و در جنگ جهانی دوم بیش از ۵۰ میلیون ایرانی و در جنگ هشت ساله ایران و عراق حدود ۲۰۰ هزار نفر کشته شدند، در حالی که تنها خواسته و درخواست هر ایرانی سربلندی و عزت است و این عزت و سربلندی با حضور امام خمینی (ره) و به برکت خون شهدا و ایثارگری آن‌ها، به ملت بازگشت.

وی ابراز داشت: اینکه امروز در خاورمیانه بدون حضور و اظهار نظر کشور ما تصمیم‌گیری انجام نمی‌شود، برکتی از پرتو الطاف خداوند و راهنمایی‌های پیامبرگونه امام راحل است.

امیریان خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستاریم که به ما فرصتی عنایت شود که بتوانیم آنچه وظیفه داریم در برابر انقلاب اسلامی همیشه سرافراز انجام دهیم و از مکر دشمن هم غافل نباشیم، امروزه حیله دشمن در کشور ما مسئله زن و زندگی است؛ به خیال خودشان می‌توانند در مسئله حجاب کاری کنند، در حالی که غافل هستند از اینکه دختران ما دختران حضرت زینب (س) و دختران حاج‌قاسم هستند؛ این تفکر چیزی جز شکست آن‌ها را در پی ندارد.

کد خبر 724498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.