خیابان لاله در باغ فدک تعریض می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در ایام پیک سفرها، مشکلاتی برای تردد خودروها در محورهای اصلی باغ فدک وجود داشت، از این‌رو تعریض و زیرسازی آسفالت خیابان لاله به طول ۱۵۰۰ متر به‌عنوان یکی از محورهای اصلی مسافران انجام می‌شود تا ورود خودروها را راحت‌تر و موجب کاهش زمان انتظار مسافران شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم منطقه ۷، باغ فدک در این منطقه است که حدود ۷۰ هکتار است و ظرفیت خوبی برای احداث امکان تفریحی و رفاهی در شمال شهر اصفهان ایجاد کرده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این باغ شده و وضعیت آن در حال بهبودی است، همچنین در سال جاری پروژه‌های فعالی در باغ فدک وجود دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این باغ کمپ مسافران در ایام نوروز است، ادامه داد: احداث بازارچه و نمازخانه به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع، از سال گذشته آغاز شد و سال جاری تکمیل و در اختیار مسافران و شهروندان قرار داده شده است.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: یکی از شرایطی که به‌عنوان تست و آزمون مدنظر قرار گرفته است، سازه‌های خشتی است و با توجه به اینکه بعضی از فصول سال شرایط احداث چادر برای مسافران وجود ندارد، احداث سازه‌ها با توجه به شرایط فیزیکی و طبیعی باغ و هویتی شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به طور نمونه سال جاری پنج سازه احداث شده است که اگر مورد استقبال قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود، در سال‌های آینده اماکن ثابت برای مسافران بیشتر ایجاد می‌شود و در این راستا خطراتی که برای آن‌ها وجود دارد، مرتفع می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: در ایام پیک سفرها، مشکلاتی برای تردد خودروها در محورهای اصلی باغ فدک وجود داشت، از این‌رو تعریض و زیرسازی آسفالت خیابان لاله به طول ۱۵۰۰ متر به‌عنوان یکی از محورهای اصلی مسافران انجام می‌شود تا ورود خودروها را راحت‌تر و موجب کاهش زمان انتظار مسافران شود.

سلطان‌آقایی بیان کرد: یکی از جذابیت‌های باغ فدک دریاچه‌های آن است که تکمیل پیاده‌روهای فاز دوم دریاچه در حال تکمیل است.

وی گفت: در آینده نزدیک می‌توان باغ فدک را نسبت به گذشته متفاوت دید، تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و امیدواریم بتوان این باغ را به ظرفیت کامل برای شهروندان و مسافران که در ایام نوروز و در طول سال به این باغ مراجعه می‌کنند و قصد اقامت در فضای باز شهر اصفهان دارند، برسانیم.

کد خبر 724475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.