رونمایی از ۱۰۰۰ میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده شهرداری یزد در دهه فجر

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلفی در شهر یزد به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: از جمله پروژه‌های دهه فجر رونمایی از تجهیزات و ماشین‌آلات خریداری شده با ارزشی بالغ بر هزار میلیارد ریال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی صبح امروز _چهارشنبه یازدهم_ در صدوهفتادو هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: با وقوع دو سیل سال گذشته در یزد که هم‌زمان شاهد کمبودهای زیادی در زمینه ماشین‌آلات و دستگاه‌های امدادی در مجموعه شهرداری یزد شدیم، که این امر در دستور کار قرار گرفت و بخشی از این تجهیزات خریداری شده است که در ایام‌الله دهه فجر رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به مطالبات و درخواست‌های مردمی برنامه‌ریزی شهری برای پیگیری و حمایت از مردم افزود: شورای ششم نسبت به اجرای پروژه‌های مختلف در شهر میراث جهانی یزد وارد عمل شده و شهر یزد را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: تاکنون برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی نیز مغفول نمانده است، در ایام‌الله دهه فجر هر شب در محل میدان امیرچقماق یزد سرودهای انقلاب اجرا خواهد شد و مردم مهمان کافه شهدا می‌شوند.

سیفی تصریح کرد: توزیع پرچم بین مدارس و گروه‌های مردمی، برگزاری جشن در ۱۰۰ مسجد، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی درون‌مدرسه‌ای، همایش ورزش صبحگاهی در مدارس و ورزش صبحگاهی ویژه سالمندان از برنامه‌های شهری یزد در ایام الله دهه فجر است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مختلف عمرانی در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزاری در مناطق یک بوستان زنبق، فاز یک بوستان محیطی اکو پارک و بوستان دانش در حال افتتاح است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: احداث باند دوم بلوار نصر در میدان دروازه قرآن، بهره‌برداری از بلوار شهدای خیرآباد، افتتاح بوستان فلکه سوم آزادشهر، بهره‌برداری از خانه مشاغل سنتی یزد و گرمخانه موقت یزد از دیگر برنامه‌های مهم است.

سیفی اضافه کرد: افتتاح پایانه مسافری اتوبوس‌رانی امام خمینی (ره)، ساماندهی و بهسازی روشنایی بلوارهای مختلف در شهر یزد از جمله بلوار جمهوری و بلوار معراج، بهره‌برداری از سیل‌بندها، بهسازی رودخانه فصلی و خط انتقال آب پساب است.

وی گفت: حذف کنتور آب شرب از بوستان‌های شهر به تعداد ۵۷ کنتور با آب پساب، زیباسازی آثار تاریخی و شاخص شهر میراث جهانی یزد و نورپردازی بعضی آثار از جمله مجموعه تاریخی امیرچقماق و ساختمان شهرداری مرکزی یزد در میدان آزادی و ساختمان مسجد جامع کبیر یزد در دستور کار است.

کد خبر 724465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.