اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی برای مناسب‌سازی پیاده‌روهای منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: مناسب‌سازی و ترمیم پیاده‌روها در قالب پروژه‌های محله‌محور در این منطقه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی اظهار کرد: با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری، مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها در سطح منطقه ۵ اصفهان در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان افزود: با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران و سلامت شهروندان، عملیات پیاده‌روسازی در سطح منطقه در قالب پروژه‌های محله‌محور در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی خیابان مهرداد شرقی و کوچه بهزاد سپاهان‌شهر با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال گفت: این پروژه شامل تخریب و برچیدن بلوک‌فرش، خاک‌برداری، کاترزنی و خاک‌برداری، اجرای جداول بتنی، اجرای کف‌فرش و موزائیک بتنی به مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع و اجرای دریچه‌های فلزی است.

وی تصریح کرد: ترمیم پیاده‌روی ضلع شمالی بلوار دانشگاه و تعمیرات سطح منطقه ۵ با اعتبار پنج میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال شامل تعویض جداول بتنی و موزائیک‌فرش به‌طول ۱۰۰۰ متر با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

کد خبر 724422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.