استفاده از تجربه سال‌های گذشته در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان از تجربه‌های سال‌های گذشته استفاده شده است، گفت: شاهد ابتکارهای جدیدی در بازنمایی بودجه و شاخص‌های عملیاتی در این دوره بودیم که مورد قدردانی تمام اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون بودجه سال آینده شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جمع که مسئولانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان هستند، آگاهی لازم را نسبت به بودجه شهرداری دارند و این جلسه مزایای بسیاری برای شهر دارد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان از تجربه‌های سال‌های گذشته نیز استفاده شده است، گفت: شاهد ابتکارهای جدیدی در بازنمایی بودجه و شاخص‌های عملیاتی در این دوره بودیم که مورد قدردانی تمام اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، نشست هم‌اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون بودجه سال آینده شهرداری اصفهان با حضور اعضای دوره‌های قبل شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری اصفهان از جمله نورالله صلواتی، مصطفی پسران‌بهبهانی، مرتضی طهرانی، علیرضا نصراصفهانی، محمود محمدی، فتح‌الله معین و علی کاظمی برگزار شد.

کد خبر 724401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.