تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تحول سایت‌های بازی در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: اصلاح ترمیم و بازسازی بازی‌های طنابی در سایت‌های بازی کودکان در این منطقه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه اهمیت بازی در دوران کودکی بر کسی پوشیده نیست، اگر کودک را به ماهی تشبیه کنیم، بازی، همچون آب زلالی است که کودک در آن شناور است.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی محیط بازی کودکان در کاهش حوادث و آسیب به آن‌ها نقش اساسی دارد، افزود: با توجه به اهمیت وجود پارک‌ها در فضای شهری، موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست این فضاها از جمله موارد مهمی است که پیش از بروز حوادث، همچنین اثرات نامطلوب باید در حوزه طرح‌ریزی، اجرا، مدیریت و نگهداری مورد توجه قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در سطح شهر پیش از اینکه به‌عنوان یکی از مطالبات مردمی مطرح باشد، یکی از دغدغه‌های شهرداری است.

کشانی بیان کرد: دنیای بدون بازی، از نظر کودک زندانی بیش نیست، با توجه به محبوبیت و ارزش بازی برای کودک، نقش آن در بهداشت روانی او بسیار مهم است، از این‌رو با توجه به اهمیت بازی و تفریح در کودکان، همچنین اصلاح و ایمن‌سازی وسایل بازی در پارک‌های سطح منطقه ۱۳، پروژه اصلاح و نصب بازی‌های طنابی در سایت‌های بازی کودکان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد.

کد خبر 724340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.