«مشارکت‌جویی» رویکرد مدیریت شهری ششم اصفهان است 

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان «مشارکت‌جویی» را رویکرد مدیریت شهری ششم این کلان‌شهر دانست و گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند به‌عنوان تامین‌کنندگان حرفه‌ای در راستای اهداف خود به کمک شهرداری  بیایند، به‌ویژه  ابتکاراتی که نوآورانه باشد و بتواند برند شهر را ارتقا و بهره‌وری را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ در نشست شهراندیشی با موضوع بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان که به میزبانی اتاق بازرگانی و با حضور شهراندیشان و فعالان اقتصادی برگزار شد اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری در این دوره مشارکت‌جویی است، لذا از اتاق بازرگانی که درخواست مرکز پژوهش‌ها را برای برگزاری این نشست اجابت کرد، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه شهرداری یکی از تخصصی‌ترین سازمان‌ها در سطح شهر است، گفت: شهرداری و شورا مشورت را در دستور کار خود قرار داده است، به‌ویژه مشورت با نخبگان در حوزه اقتصادی که در این نشست حضور دارند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در سال نخست فعالیت شورا، بر اساس درخواست اتاق و پژوهشی که در شورا انجام شد، مدیریت شهر از منافع خود در بخش ساختمان‌های اداری و دفاتر کار در راستای توسعه اقتصادی خدمات و حوزه دانش‌بنیان چشم‌پوشی کرد.

نباتی‌نژاد ادامه داد: اتاق بازرگانی و پارلمان شهر می‌توانند برای تحقق توسعه شهری هم افق شوند، هم‌اکنون نیز در بسیاری از پروژه‌های شهری مشارکت‌های راهبردی دارند.

وی با اشاره به سه بخش تعریف شده در حوزه مشارکت شهروندان با عنوان شهربانی، شهراندیشی و شهریاری افزود: فعالان اقتصادی می‌توانند به‌عنوان تأمین‌کنندگان حرفه‌ای برای اهدافی که دارند به کمک شهر بیایند، به‌ویژه ابتکاراتی که نوآورانه باشد و بتواند برند شهر را ارتقا و بهره‌وری را افزایش دهد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه جامع شهر که متولی آن اداره راه و شهرسازی است، گفت: درخواست می‌کنیم اتاق بازرگانی فرایند برنامه جامع شهر را در معرض نقد و مشورت بگذارند، زیرا این برنامه بسیار مهم‌تر از بودجه شهرداری است.

کد خبر 724325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.