تعمیر و استفاده مجدد از اسکوترهای برقی در ایالات اوهایو

شرکت بازیافت Akron در ایالت اوهایو هزاران اسکوتر برقی را تعمیر کرده است، به طوری که این وسایل نقلیه دوباره مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت بازیافت Akron در ایالت اوهایو در حال تعمیر هزاران اسکوتر برقی است، تاکنون نیز حدود هشت هزار اسکوتر را جمع‌آوری کرده است، قصد دارد آن‌ها را تعمیر کند و به فروش برساند؛ شرکت یادشده کامپیوترهای قدیمی را نیز تعمیر کرده است و قصد دارد آن‌ها را دوباره بفروشد.

شرکت Akron فقط ۱۰۰ دلار برای اسکوترهای پرداخت کرده است و آن‌ها را از انبار شهر کلیولند جمع‌آوری کرده است؛ وجود تعداد زیادی اسکوتر در یک فضا به دلیل داشتن باتری لیتیوم یونی، خطر آتش‌سوزی را به همراه داشته است و چندین بار در این زمینه هشدار داده شده است.

بنابراین به نظر می‌رسد که جمع‌آوری و تعمیر اسکوترهای برقی یک فرصت عالی است و خطر بروز آتش‌سوزی را کاهش می‌دهد؛ زمانی که این اسکوترها تعمیر می‌شوند، دوباره در دسترس افراد قرار می‌گیرند تا بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند، حتی در صورتی که قابل تعمیر نباشند نیز اجزای ارزشمند موجود در آن مانند لیتیوم و قاب‌های آلومینیومی آن‌ها را می‌توان بازیافت کرد.

کد خبر 724293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.