۱۰۰ مدرسه جدید در اختیار دانش‌آموزان البرزی قرار گرفت 

استاندار البرز با اشاره به اقدامات گسترده دولت سیزدهم در کشور گفت: با حمایت این دولت ۱۰۰ مدرسه جدید طی دو سال گذشته در این استان احداث شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی امروز _ سه شنبه دهم بهمن ماه _ در نشست خبری که با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در کرج برگزار شد با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، اظهار کرد: اکنون ساخت ۵۰ مدرسه دیگر در البرز در دست اقدام است.

وی افزود: تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم، البرز به لحاظ تخت بیمارستانی در پایین جدول کشوری قرار داشت اما اکنون بخش زیادی از کاستی‌های استان در زمینه سلامت و بهداشت برطرف شده است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در زمان حاضر البرز دارای ۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی دولتی و یک هزار تخت خصوصی است.

حضور در انتخابات تکلیف شرعی است

عبداللهی خطاب به اصحاب رسانه البرز تاکید کرد: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود برای تبیین خدمات دولت و امید آفرینی در جامعه تلاش وافر داشته باشند؛ بنابراین ایجاد ذوق و شوق در جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات ضروری است.

وی اضافه کرد: بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب باید یک صحنه انتخاباتی حداکثری، با عظمت و باشکوه در تاریخ البرز به وجود آوریم.

استاندار البرز ادامه داد: حضور در انتخابات بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب تکلیف شرعی است و امروز نظام اسلامی زیر هجمه تبلیغاتی دشمنان قرار دارد و باید انتخابات پرشور رقم بخورد.

عبداللهی با یادآوری حادثه سیل خرداد امسال در جاده کرج - چالوس گفت: حضور و همراهی رسانه‌ها تأثیر بسزایی در اطلاع رسانی به موقع مردم در این حادثه داشت.

استاندار البرز با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: در این ایام ۲ هزار و ۷۶۵ پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در استان البرز افتتاح می‌شود.

کد خبر 724287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.