پیوست فرهنگی بوستان‌های شهرداری قم تدوین می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: نظام‌نامه پیوست فرهنگی پروژه‌های مهم شهری در حال تدوین است و سال آینده از پیوست فرهنگی بوستان‌های شهر قم رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص اقدامات انجام‌گرفته در زمینه گردشگری در سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم اظهار کرد: تورهای گردشگری طی سال جاری رشد ۱۰۰ درصدی داشته و با تعاملی که با کانون‌های مساجد، هیئت‌های مذهبی و آموزش‌وپرورش داشتیم این اقدام به‌خوبی انجام گرفت.

وی گفت: قم گردی، گردشگری انقلاب و گردشگری مهدویت ازجمله اقدامات انجام‌گرفته در زمینه گردشگری بود، همچنین گردشگری مقاومت نیز همچنان در حال فعالیت است و شهرهای بیشتری به مجموعه مقاومت در حال اتصال هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در خصوص پیوست فرهنگی اقدامات و پروژه‌های مهم شهرداری قم افزود: در زمینه ورودی شهر قم با مجموعه‌ای قرارداد منعقد شد تا پیوست فرهنگی دو ورودی شهر قم تدوین شود، همچنین در خصوص پیوست فرهنگی پروژه مترو نیز قرارداد منعقد شد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد بیان کرد: در حوزه بوستان‌ها جلسات مختلفی با قرارگاه ۱۹ دی و شورای شهر در زمینه پیوست فرهنگی و بوستان تراز برگزار و مناسب‌سازی بوستان‌ها مطرح شد.

وی ادامه داد: در این حوزه در حال خرید تجهیزات مناسب هستیم و سال آینده سند پیوست فرهنگی بوستان‌ها و مراکز تفریحی شهر قم نیز رونمایی می‌شود.

کد خبر 724279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.