عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ بهمن‌

در این بسته خبری از شش هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج تعریف شده است تا احداث زیرگذر در سه نقطه از شهر یاسوج و شهرداری سبزوار بودجه ۱۱ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریالی درخواست کرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیشنهاد عضو شورای شهر برای کنترل ترافیک پایتخت

مهدی اقراریان، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد قرارگاهی بین پلیس راهور و شهرداری به منظور کنترل ترافیک پایتخت تشکیل شود.

احداث زیرگذر در سه نقطه از شهر یاسوج

کیوان آشنا، شهردار یاسوج گفت: طرح‌های مطالعاتی احداث زیرگذر در میدان‌های جهاد، آریوبرزن و انقلاب این شهر انجام شده است.

شهرداری سبزوار بودجه ۱۱ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریالی درخواست کرد

امین الله مظلوم، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: شهرداری سبزوار برای سال ۱۴۰۳ این نهاد و سازمان‌های تابعه آن بودجه‌ای ۱۱ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریالی به شورای شهر پیشنهاد داده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ بهمن‌

۱۱ ساختمان ناایمن در آبادان شناسایی شد

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: طبق بررسی و بازدیدهای انجام شده، ۱۱ ساختمان ناایمن در این شهرستان شناسایی شد.

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و رسانه‌ها باید دلسوزانه و آگاهانه برای تشریح این موضوع پای کار باشند.

۱۶۲ متکدی در رشت جمع‌آوری شدند

محمدرضا علیزاده، معاون اجتماعیِ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از جمع آوری ۱۶۲ متکدی از ابتدای امسال از سطح شهر خبر داد.

ساماندهی زباله در چالوس چالشی بی‌انتها

مسعود یعقوبی، شهردار چالوس با ابراز نگرانی از پاسخگو نبودن ظرفیت نیروگاه زباله سوز نوشهر در پذیرش زباله‌های این شهر در آستانه نوروز شروع فصول گردشگری تاکید کرد: از هم اکنون برای ساماندهی پسماند این شهر که به عنوان معضلی است سال‌ها گریبانگیر مجموعه مدیریت شهری و سایر مسؤولان دست‌اندرکار کرده تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ بهمن‌

اوورهال بخشی عظیمی از اتوبوس‌های قدیمی تهران انجام شده است

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا زمانی که اتوبوس‌های خریداری شده وارد کشور نشوند و مورد بهره‌برداری قرار نگیرند، باید از ناوگان قدیمی اورهال (تعمیر و بازسازی اساسی) شده در شهر استفاده کنیم.

۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج تعریف شده است

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه تعریف شده و اجرای چند کلان‌پروژه هم در سنندج در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 724259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.