افتتاح ۴ طرح ورزشی با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: چهار طرح ورزشی با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار در استان همدان به مناسبت دهه فجر افتتاح و ۹ مجموعه ورزشی جدید کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی حقیقی امروز _سه‌شنبه دهم بهمن‌_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت حضور پرقدرت و حماسی جامعه ورزش و جوانان در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های نیروی جوانان در استان، در سه بخش جوانان، ورزشی و عمرانی توسط اداره کل ورزش و جوانان همدان تدوین شده است.

وی از تدوین ۴۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح استان همدان خبر داد و افزود: برنامه‌های سال جاری با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امسال برنامه‌های فرهنگی-ورزشی دهه فجر با محوریت انقلاب، مقاومت و ولایت‌پذیری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نواختن زنگ انقلاب و رژه موتورسواران در ۱۲ بهمن هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره)، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی در سطح استان، میزبانی اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی، افتتاح ۱۳ خانه ورزش روستایی، میزبانی نشست مسئولان فرهنگی سه فدراسیون ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

حقیقی با اشاره به نقش مهم بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی، تجلیل از مادران شهدای گران‌قدر، توزیع اقلام ورزشی در قالب طرح دختران آفتاب، فراغت بانوان با ورزش و مسابقات کارکنان دولت ویژه بانوان در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری رویداد نماشو، میزبانی رویداد جامعه‌پرداز، ارائه مشاوره رایگان فردی، افتتاح مراکز وصال شیرین با موضوع تسهیل‌گری ازدواج، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به همت حوزه فرهنگی و امور جوانان در دهه فجر خبر داد و گفت: در استان همدان، چهار طرح ورزشی با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و ۹ مجموعه ورزشی جدید کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر شرکت ورزشکاران استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ورزشکاران با حضوری پرشور و گسترده با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا بار دیگر نشان دهند که حافظ آرمان‌های انقلاب هستند.

کد خبر 724237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.