رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در سراسر کشور برگزار می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر سازمان دامپزشکی کشور از برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در سراسر کشور به مناسب دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی، امین اسدی اظهار کرد: سازمان دامپزشکی کشور در دهه مبارک فجر سال جاری، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که شامل افتتاح پروژه‌های متعدد در سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در راستای مأموریت‌های این سازمان است.

وی با بیان اینکه در استان‌ها معاونان سازمان دامپزشکی کشور نیز در افتتاح بعضی پروژه‌های مرتبط با دامپزشکی حضور خواهند داشت، افزود: در دهه مبارک فجر، مسابقات فرهنگی و ورزشی متعددی نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد دهه فجر سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا و تجلیل از آن‌ها است، تصریح کرد: مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان دامپزشکی نیز برای همکاران برنامه‌ریزی شده است.

اسدی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از دوازدهم تا بیست‌ودوم بهمن با نام «شهدای راه قدس» در سراسر کشور گفت: در رزمایش‌های بعضی استان‌ها، مدیران ارشد ستادی نیز حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی نیز تحت عنوان «پویش پیشرفت در ۴۵ سالگی انقلاب» در محل این سازمان در معرض دید همکاران و ارباب رجوع‌ها قرار خواهد گرفت.

کد خبر 724230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.