بهره‌برداری از ۱۶۸ پروژه در شهرستان سنندج همزمان با ایام دهه فجر

فرماندار سنندج گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، ۱۶۸ پروژه مختلف با اعتبار ۴۹۷ میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ در ششمین شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم، مورد توجه تمام ستادهای تشکیل شده این ایام و رؤسای دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۶۸ پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۹۷ میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سنندج گفت: شش پروژه نوسازی و توسعه مدارس با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان، سه پروژه بهداشت و درمان با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومان، ۲۴ پروژه کشاورزی و صنایع وابسته با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان، ۲۵ پروژه صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد تومان، ۳۷ پروژه خدمات زیربنایی در حوزه آب برق و خدمات زیربنایی با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان، ۲۷ پروژه ساخت مسکن محرومان با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، پنج طرح عمرانی شهری با صرف اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان و ۴۱ طرح هادی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

عسکری اضافه کرد: همه مسئولان ادارات باید در کنار برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه دهه فجر برای زیرمجموعه یک برنامه شاخص را در دستور کار خود قرار دهند.

برنامه‌های دهه فجر مردم محور برگزار شود

وی با تاکید بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخابات و محکومیت جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد در ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر افزود: مردم‌محور بودن برنامه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌ها نقش حامی و تسهیلگر را داشته باشند.

فرماندار سنندج تصریح کرد: حضور پررنگ رؤسای ادارات در برنامه‌های دهه فجر، برگزاری میز خدمت، حضور در نماز جمعه و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در اولویت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

عسکری با اشاره به تهیه و تدوین کتابچه خدمات شهرداری سنندج گفت: خدمات خوبی در مجموعه شهرداری سنندج انجام شده است که باید اطلاع‌رسانی شود، چون این موضوع موجب امیدآفرینی بین مردم خواهد شد.

وی اضافه کرد: حضور پررنگ همه گروه‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری این مراسم به صورت پرشور و پرحرارت موجب یاس و ناامید دشمنان خواهد شد.

فرماندار سنندج به برگزاری انتخابات هم گریزی زد و گفت: فرآیندهای برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و در حال تمهید مقدمات انتخابات بر اساس چهار راهبرد تعیین شده مقام معظم رهبری هستیم.

۲۶۵ صندوق رأی برای شهرستان سنندج پیش‌بینی شده است

عسکری تصریح کرد: ۲۶۵ صندوق رأی برای شهرستان سنندج پیش‌بینی شده است که انتظار داریم از تمام ظرفیت‌های ادارات برای تحقق مشارکت حداکثری استفاده شود.

وی با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی توسط رؤسای ادارات باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد، تاکید کرد: بر اساس ضوابط قانونی با افرادی که له یا علیه کاندیدایی اقدام کنند و ظرفیت‌های دولتی و امکانات را در اختیار کاندیدای خاصی قرار دهند برخورد خواهد شد.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: بر اساس قانون همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با ستاد اجرایی انتخابات هستند و باید ظرفیت‌های مورد نیاز را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

کد خبر 724215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.