ثبت رکورد جدید مصرف داده در استان یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به رشد ۲۰ درصدی اوج مصرف داده در استان گفت: رکورد جدید در ماه دی به میزان ۱۸۰ گیگابیت بر ثانیه ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل اظهار کرد: رکورد اوج مصرف داده استان در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۵۰ گیگا بیت بر ثانیه به ثبت رسید و در دی سال جاری با رشد ۲۰ درصدی، رکورد جدید ۱۸۰ گیگابیت بر ثانیه ثبت شد.

وی ثبت رکورد جدید اوج مصرف داده در استان را نشان‌دهنده اعتماد مردم به سکوهای ایرانی، استقبال مردم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی و تلاش شبانه‌روزی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای ارتباطی برای توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت پهنای باند ورودی استان سه برابر میزان اوج مصرف است و پهنای باند پایدار و مطمئن برای بهره‌مندی مردم شریف استان از ظرفیت‌های فضای مجازی و رشد اقتصاد دیجیتال فراهم شده است و تلاش خواهیم کرد طرح ملی دسترسی منازل و کسب‌وکارها به شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری (FTTX) با سرعت هرچه بیشتر اجرایی شود.

کد خبر 724204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.