اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال بودجه برای محله گورت

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: ۲۳۰ میلیارد بودجه به محله گورت اختصاص یافته است و این محله یکی از محله‌های هدف محور منطقه برای اجرای پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در دیدار با اهالی محله گورت در مسجد چهارده معصوم این محله با بیان اینکه ۲۳۰ میلیارد بودجه به محله گورت اختصاص یافته است، اظهار کرد: این محله به‌عنوان یکی از محله‌های هدف محور منطقه ۱۵ برای اجرای پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه محله گورت محور ورودی شرق اصفهان است، افزود: قرارگیری در محور ورودی شهر، وجود آثار تاریخی بسیاری از جمله برج‌های کبوتر که تعدادی از آن‌ها به ثبت ملی رسیده است و عمارت تاریخی بازسازی شده دوره صفوی، از جمله ظرفیت‌های این محله است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: سال گذشته ۵۵ میلیارد ریال و سال جاری نیز بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای روکش آسفالت در این محله هزینه شده است.

نظری‌پور گفت: برای احداث پل عابر پیاده مقابل پارک محله ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد که در حال حاضر این پل برای تسهیل در رفت و آمد اهالی این محله، به بهره‌برداری رسیده و اصلاح جدول‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال بودجه برای محله گورت

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای آسفالت‌ریزی محله‌های این منطقه اختصاص داده شده است، ادامه داد: تلاش داریم که سال آینده تمام کوچه‌های محله گورت آسفالت شده باشد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان باید معضلات آب‌گرفتگی کوچه‌ها و معابر گورت را اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به احداث چاه‌های جذبی اقدام کنیم.

نظری‌پور گفت: در ماه‌های گذشته دو محله راران و گورت از محله‌های مورد هدف برای اجرای زیباسازی و آسفالت‌ریزی بود و در این راستا بسیاری از معابر این دو محله پس از اجرای این عملیات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شده است.

وی افزود: اجرای روکش آسفالت و ساماندهی جاده اصفهان-نایین که در مسیر گورت قرار گرفته، در محدوده خدماتی اداره راه و شهرسازی است که طبق وعده مسئولان به‌زودی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم تمام شهروندان با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اراده خالص خود را به نظام و انقلاب نشان دهند.

کد خبر 724167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 1
    ساخت این پل بدون نظر کارشناسی و هیچ فایده و گره گشایی برای اهالی این محله نیست متاسفانه پل ماشین رو این محله کنار گذر بسیار زشت و نا ایمن دارد درست نمیکنند
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 0
    اگر هنر دارید پل. زیر گذر این محله را زیبا سازی و اصلاح کنید که با ساخت آن به شعور اهالی این محله توهین کردید این اگر این چندتا کشته نداده بودیم نمی ساختید