حرکت فولاد مبارکه در مسیر توسعه اقتصادی کشور

در ۹ ماه سال جاری سود عملیاتی فولاد مبارکه با رشد ۶۵ درصد به ۶۹ هزار میلیارد تومان رسیده که نشان از حرکت این شرکت در مسیر توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، درآمد عملیاتی شرکت فولاد مبارکه در ۹ ماه سال جاری برابر با ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۵۶ درصدی داشته است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت نیز برابر با ۱۰۴ هزار میلیارد تومان بوده است و سود ناخالص شرکت برابر با ۷۶ هزار میلیارد تومان شده است که رشد بسیار خوب ۶۷ درصدی داشته است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با پنج هزار ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۶۲ درصدی داشته است، سایر درآمدهای شرکت نیز برابر با ۲۸۴ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۲۰ درصدی داشته و سایر هزینه‌های شرکت با رشد ۳۸۳ درصدی همراه بوده است که از ۲۸۰ میلیارد تومان به هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

سود عملیاتی شرکت با رشد ۶۵ درصد به ۶۹ هزار میلیارد تومان رسیده است و نشان از حرکت بسیار خوب فولاد مبارکه در مسیر توسعه اقتصادی کشور است، سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی برابر با ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۷۸۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود عملیاتی شرکت برابر با ۷۵ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

در بخش مالیات‌ها، شرکت در ۹ ماه سال جاری به ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات خالص دست یافته است که رشد ۷۴ درصد را به ثبت رسانده است، سود خالص شرکت برابر با ۶۵ هزار میلیارد تومان شده است که رشد ۸۶ درصد را به ثبت رسانده است و سود هر برگه سهم در ۹ ماه سال جاری برابر با ۸۳ تومان بوده است که رشد ۸۸ درصدی داشته است.حرکت فولاد مبارکه در مسیر توسعه اقتصادی کشور
فولاد مبارکه در صورت مالی ۹ ماه ۱۴۰۲ خود عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رسانده است.

کد خبر 724163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.