اجرای بیش از ۷ هزار متر توسعه و اصلاح خطوط آب‌رسانی روستایی در ایلام

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام از اجرای عملیات توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آب‌رسانی به طول ۷۳۰۰ متر در شهر لومار و سه روستای «گور طوطی»، «سیاسیا» و «بر آفتاب مله ماران» شهرستان سیروان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز ناصری با اشاره به توسعه و اصلاح خطوط انتقال و شبکه آب‌رسانی در شهرستان سیروان اظهار کرد: به‌منظور تأمین و توزیع آب شرب و پایدار، توسعه خطوط انتقال و شبکه آبرسانی، افزایش کمی و کیفی فشار آب، جلوگیری از هدررفت آب و کاهش شکستگی‌ها، ۷۳۰۰ متر عملیات توسعه و اصلاح شبکه آب‌رسانی در شهرستان سیروان اجرا شد.

وی با بیان اینکه محدوده این عملیات‌ها سطح شهر و سه روستا شهرستان است، افزود: اجرای خط انتقال ۲۵۰ میلی‌متری اضطراری شهر لومار به طول ۱۳۰۰ متر، اجرای خط انتقال چهار اینچ روستای «گور طوطی» به طول سه کیلومتر، تعویض کامل شبکه روستای «سیاسیا» به طول ۲۵۰۰ متر با ۶۳ میلی‌متر پلی‌اتیلن، اصلاح شبکه روستای «بر آفتاب مله ماران» به طول ۵۰۰ متر با لوله‌های سایز ۹۰ و ۶۳ پلی‌اتیلن از جمله اقدامات بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: ارتقای چاه‌های ایستگاه پمپاژ «سراب کلان» و افزایش دبی آب آن به میزان ۲۰ لیتر بر ثانیه و ارتقای پمپ ایستگاه پمپاژ روستای «چم جنگل» و افزایش دبی به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه، گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های شرکت آبفای استان در راستای تأمین آب بهداشتی و پایدار برای مردم این شهرستان بوده است.

ناصری گفت: با روی کار آمدن دولت کار و کرامت، بارقه امید در دل مردم پدیدار شده است، چرا که با اجرای سیاست تحولی دولت سیزدهم، روند خدمت‌رسانی در تمام زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه اجرای طرح‌های آب‌رسانی و تأمین آب بی‌وقفه تداوم دارد.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام و نمایندگان مردم استان در پیگیری و تأمین اعتبارات افزود: مجموعه آبفای استان با تلاش شبانه‌روزی و جهادی در مسیر اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم و خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 724145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.