اقدامات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر نمود پیدا کند

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای اقدامات ویژه ایام نوروزو ماه مبارک رمضان واحدها با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته باشند و از موازی‌کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمدحسین واحدیان در جلسه ستاد خدمات سفر اظهار کرد: واحدهای مختلف شهرداری در ماه‌جاری باید نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای کارهای مقدماتی ویژه شب عید و ماه مبارک رمضان اقدام کنند و از ماه آینده به صورت میدانی شاهد تغییر و تحولات در سطح شهر باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز متقارن شده است، از این رو باید نسبت به نظافت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و بازگشایی نمازخانه‌ها در سطح پارک‌ها اقدام شود تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: مردم در ایام نوروز باید شاهد تغییرات در سیما و منظر شهری باشند و در حوزه خدمات شهری نیز پاک‌سازی ورودی شهر، زمین‌های رها شده و حاشیه شهر از ماه جاری شروع شود.

وی ادامه داد: واحدهای مختلف در راستای اجرای اقدامات با هم هماهنگی و همبستگی لازم را داشته باشند و از موازی‌کاری جلوگیری کنند تا نتیجه اقدامات به خوبی در سطح شهر نمود پیدا کند.

واحدیان گفت: به نورپردازی‌ها، المان‌ها، رنگ آمیزی‌ها و خط‌کشی معابر در ایام نوروز توجه ویژه شود.

کد خبر 724130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.