ظرفیت بالای زبان هنر در انعکاس وقایع جبهه مقاومت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: هنر با ظرفیت‌های والای خود در انعکاس فرهنگ مقاومت نقش موثری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ایمان درخشی _دوشنبه نهم بهمن_ در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی جشنواره فجر در بخش ویژه شهرستان‌های استان کرمانشاه که در فرهنگسرای شهید سلیمانی (نگار خانه شهر) برگزار شد، اظهار کرد: ۳۲ اثر از ۲۸ هنرمند در سراسر شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و در این مکان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اکران شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از نهم بهمن ماه تا پایان دهه فجر ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آثار بسیار فاخری در این نمایشگاه اکران شده‌اند و قطعاً در سال‌های آینده شاهد آثار بیشتری در حوزه هنرهای تجسمی خواهیم بود.

وی بیان کرد: با توجه به همکاری مطلوبی که بین شهرداری کرمانشاه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجود دارد، پیش بینی می‌شود در سال آینده با افق دید و زمان‌بندی بهتری جشنواره اتفاق بیفتد.

درخشی تشریح کرد: یکی از تریبون‌های جذاب برای عموم مردم تریبون هنر است، از طرفی یکی از هنرهای نوین هنر تجسمی بوده و تجلی‌گاه آن خوشنویسی است.

وی اضافه کرد: با توجه به موضوع جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده و بزنگاه حساسی که در آن حضور داریم و اتفاقات حاضر در جبهه مقاومت و از طرفی تلاش دشمن برای تفرقه افکنی در جبهه داخلی استفاده از ابزار هنر بسیار مؤثر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: ایران هم اکنون پیشتاز مقاومت است و به تصویر کشیدن مقاومت بهترین و مؤثرترین کاری است که می‌شود انجام شد و قطعاً ملت پیروز خواهد بود.

کد خبر 724090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.