حذف عراق به‌دست اردن و کامبک مدافع عنوان قهرمانی مقابل فلسطینِ نترس

تیم‌های ملی فوتبال اردن و قطر به‌جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز دوم مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا امروز _دوشنبه نهم بهمن_ پیگیری شد و پس از انجام دو بازی، تیم‌های ملی فوتبال اردن و قطر به‌ترتیب با غلبه‌بر عراق و فلسطین به مرحله یک‌چهارم نهایی این تورنمنت صعود کردند و حریفان خود را در مرحله حذفی بعدی شناختند.

عراق ۲ - اردن ۳

عصر امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در سومین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵ تیم‌های عراق و اردن در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند و در این بازی که بین تیم اول گروه D و تیم دوم گروه E برگزار شد در نهایت شاگردان حسین عموطه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

اردنی‌ها با تک گل یزان النعیمات در دقیقه ۱+۴۵ نیمه اول را برنده به رختکن رفتند اما در نیمه دوم ورق بازی به سود عراق برگشت و این تیم با گل‌های سعد ناطق (دقیقه ۶۸) و آیمن حسین (دقیقه ۷۶) به برتری رسید. اما این پایان کار نبود و اردنی‌ها در دقایق ۵+۹۰ و ۷+۹۰ با ضربات یزان العرب و نزار الرشدان کامبک زده و با نتیجه سه بر دو برنده شدند.

حذف عراق به‌دست اردن و کامبک مدافع عنوان قهرمانی مقابل فلسطینِ نترس

قطر ۲ - فلسطین ۱

تیم‌های ملی فوتبال قطر و فلسطین امشب _دوشنبه نهم بهمن_ در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه احمد بن‌علی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان مدافع عنوان قهرمانی صاحب پیروزی دو بر یک شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید.

دقیقه ۳۶ این مسابقه روی اشتباه بسام راوی عدی دباغ پشت محوطه صاحب توپ شد و با حرکت عالی و ضربه زمینی دروازه قطر را باز کرد تا فلسطین از حریف خود پیش بیفتد. اما در دقیقه ششم وقت‌های اضافه نیمه‌اول، همکاری اکرم عفیف و حسن الهیدوس روی ضربه کرنر زمینه‌ساز گل قطر شد، ضربه زمینی و محکم عفیف داخل محوطه جریمه به الهیدوس رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع فلسطین به گل تبدیل شد.

حذف عراق به‌دست اردن و کامبک مدافع عنوان قهرمانی مقابل فلسطینِ نترس

حملات مدافع عنوان قهرمانی و میزبان این دوره از مسابقات برای زدن گل دوم ادامه پیدا کرد و دقیقه ۴۹ بازی حرکت در عمق معز علی با خطای محمد صالح و اعلام پنالتی به سود قطر همراه شد، اکرم عفیف پشت توپ قرار گرفت و گل دوم قطر را وارد دروازه فلسطین کرد تا قطر با کامبک مقابل فلسطین شگفتی‌ساز به دور بعد برسد.

کد خبر 724078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.