محله‌های کمتر برخوردار یزد در اولویت بودجه سال آینده شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بررسی بودجه سال آینده شهرداری یزد در این شورا آغاز شده و محله‌های کمتر برخوردار در اولویت اعتبار قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی در یک صد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: بر طبق قانون، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری یزد به شورای شهر یزد تحویل داده شد و نشست‌ها و جلسات متعدد در کمیسیون‌ها در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این بودجه از ظرفیت‌های محلی استفاده خواهد شد و برنامه‌ریزی مشارکتی و استفاده از خیرین شهرساز برای مناطق کم برخوردار نیز توجه شده و همچنان به این مناطق توجه خواهد شد تا بخشی از کمبودهایی که وجود دارد رفع شود البته این اقدام به معنای کم توجهی به دیگر محلات نیست و همه شهر به صورت یکسان دیده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: آسفالت و ترافیک از دغدغه‌های همیشگی مردم شهر میراث جهانی یزد است و در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری یزد در دستور کار است و با اجرای پروژه‌هایی که در جای جای شهر در حال انجام است قطعاً در راستای جلب رضایت‌مندی بیشتر مردم حرکت خواهد شد.

کد خبر 724061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.