یکصد و شصت و سومین نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه لغو شد

یکصد و شصت و سومین نشست شورای اسلامی شهر کرمانشاه با پیامک هیئت رئیسه لغو شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دوشنبه _ نهم بهمن _ در حالی که قرار بود یکصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر با حضور شهردار کرمانشاه تشکیل شود، این جلسه با ارسال پیامک دبیرخانه شورا و به درخواست هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر لغو شد.

به منظور اطلاع از علت لغو این جلسه احسان حیدریان عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنابر دعوت نامه‌ای که برای اعضای شورای شهر ارسال شد قرار بود که امروز ساعت ۱۰ صبح جلسه علنی شورا تشکیل شود، که با اطلاع رسانی در خصوص تأخیر این جلسه، جلسه مذکور به ساعت ۱۲ موکول شد.

وی افزود: با وجود اینکه قرار بود این جلسه با تأخیر تشکیل شود ساعاتی پیش نهایتاً کنسل شد و دبیرخانه شورا به طور رسمی با دستور رئیس شورا جلسه را لغو کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطر نشان کرد: با وجود اینکه دستور جلسه این نشست با هدف رفع مشکلات شهر از شب قبل برای اعضا ارسال شده بود، اما علت لغو جلسه به اعضای شورای شهر اطلاع رسانی نشده است.

وی در پایان به دستور جلسه یکصد و شصت و سومین نشست شورای شهر اشاره کرد و گفت: قرار بود در این جلسه نامه‌های وارده، لایحه‌های موجود در شورا و به دلیل قرار داشتن در پایان سال مباحث مربوط به اصلاح بودجه و عوارض محلی بررسی و رسیدگی شود.

کد خبر 724045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.