راه اندازی نرم افزار جامع HSE در شهرداری اراک

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک از تولید و راه اندازی نرم افزار جامع HSE برای اولین بار در شهرداری اراک خبر داد.

ابوالفضل عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: نرم افزار جامع HSE برای اولین بار در مجموعه شهرداری‌های کشور در شهرداری اراک طراحی و راه اندازی شده است.

وی افزود: این اقدام گامی مهم در راستای بهبود ایمنی و بهداشت کارکنان و ارتقای فرهنگ ایمنی در محیط کار است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک، بایگانی الکترونیک پرونده‌های پزشکی، ثبت اطلاعات سلامت تمامی کارکنان، نظارت بر ایمنی پیمانکاران، ارزیابی مدیران از منظر HSE، تهیه چک لیست‌ها و دستوالعمل های ایمنی بهداشت بصورت سیستماتیک و نرم افزاری را از جمله مشخصه‌های این نرم افزار برشمرد.

وی ادامه داد: نرم افزار جامع HSE دارای قابلیت‌های متنوعی برای مدیریت بهتر سلامت و ایمنی کارکنان است.

عسگری افزود: این سامانه با پایش مستمر، ثبت و آنالیز گزارش حوادث، اندازگیری عوامل زیان آور محیط کار و ارزیابی ریسک در شرایط اضطراری امکان رصد شرایط کاری و همچنین احتمال وقوع حادثه و درصد ایجاد خطر برای سلامت کارکنان را به صورت بهتری فراهم آورده است تا حتی الامکان از میزان اتفاقات و حوادث کاری در حین انجام عملیات‌ها کاسته شود.

وی خاطر نشان کرد: این سامانه همچنین نقش مهمی در بررسی عملکرد کارکنان از لحاظ رعایت استانداردهای ایمنی دارد تا در صورت لزوم آموزش‌های تکمیلی انجام شود.

کد خبر 724027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.