اجرای طرح هوشمندسازی بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد با ۲۲ پروژه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۲۲ پروژه در حوزه هوشمندسازی در بیمارستان امام حسن اجرایی می‌شود و به این ترتیب ریز جزییات اتفاقات بیمارستان در دسترس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، جواد شاهین فر امروز _ دو شنبه نهم بهمن_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۲۲ پروژه در حوزه هوشمندسازی در بیمارستان امام حسن اجرایی می‌شود و به این ترتیب ریز جزئیات اتفاقات بیمارستان در دسترس است.

وی با تاکید بر اینکه دپارتمان قبل بیش از هزار و ۶۰۸ خدمت طی سال جاری ارائه داده است، گفت: علی رغم وجود متخصصان این حوزه و امکانات مناسب، باز هم گاهی ممکن است بیماران برای درمان به شهرهای دیگر ارجاع شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: پیش از این در ماه بیش از ۲۵۰ اعزام به مشهد داشتیم که اکنون به حدود ۱۲ مورد رسیده است.

شاهین فر تصریح کرد: دانشگاه حاضر است با یک دوم تا یک سوم قیمت با بیمه‌های تکمیلی قرارداد منعقد کند اما برخی بیمه‌ها می‌گویند دانشگاه زیاده خواه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون هر نوزاد می‌تواند ماهانه ده شیر خشک با قیمت گذشته از داروخانه‌ها خریداری کند؛ به صورت کلی اختلافی بین بیمه و داروخانه‌ها وجود دارد که مدیران بیمه‌ای باید پاسخگو باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه به موضوع جانمایی بیمارستان مادر و کودک اشاره داشت و افزود: کاش رسانه‌ها در ساخت بیمارستان در داخل شهر کمک می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: بدترین حالت برای دانشگاه ساخت بیمارستان در خارج از مجموعه پردیس بود اما برای منفعت مردم به دنبال ساخت آن در داخل شهر بودیم.

شاهین فر تاکید کرد: بیمارستان راز و جرگلان طی ده ماه به طبقه دوم رسیده است و این در هیچ جا سابقه نداشته است و در تلاشیم کمتر از سه سال به پایان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه محلی که اکنون تحت عنوان بیمارستان ارتش نامیده می‌شود، تنها ۷۰۰ متر مربع است، افزود: بین وزارت بهداشت و ارتش تفاهم نامه منعقد شده و وزارت بهداشت تحویل گیرنده این مجموعه است.

کد خبر 724007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.