دیدار مردمی شهردار کرمانشاه با اهالی منطقه سه

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه سه به مسجد سرکانی‌ها واقع در خیابان بنت الهدی صدر رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه شهردار و معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _دوشنبه نهم بهمن_ به دیدار اهالی منطقه سه در مسجد سرکانی ها واقع در خیابان بنت‌الهدی صدر رفتند.

۲۰۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشستند و مشکلات خود را مطرح کردند، در این دیدار شهردار دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز توفیق یافتم به همراه معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه برای دیدار مؤمنان و اهالی منطقه سه در مسجد سرکانی ها واقع در خیابان بنت‌الهدی صدر که از مراکز جمعیتی و مرکزی شهر است حضور پیدا کنم و پاسخگوی مراجعان و شهروندان منطقه باشم.

وی افزود: با توجه به اینکه این محله از محلات مرکزی شهر کرمانشاه می‌باشد اکثر مراجعان بیشتر مشکلاتی در حوزه بهسازی و ترمیم معابر و آسفالت معابر، ساخت‌وساز و بازسازی املاک، فضای سبز و استخدام داشتند که بر اساس بضاعت شهرداری تا آن‌جا که توانستیم نسبت به عملیاتی شدن درخواست‌ها همراهی کردیم و این دیدارها همچنان به صورت هفتگی با مردم ادامه خواهد داشت.

شهرام عارف کیا مدیر شهرداری منطقه سه کرمانشاه نیز به خبرنگار ایمنا، گفت: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد سرکانی ها واقع در خیابان بنت‌الهدی صدر حضور یافتند و با بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این محله از محلات پرجمعیت و مرکزی می‌باشد بیشتر درخواست‌ها در مورد ترمیم و بهسازی محله و آسفالت معابر، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود؛ درخواست‌های مردمی بیشتر در محل با دستور ویژه شهردار کرمانشاه و تعامل مدیران شهرداری موجب رضایت مراجعان شد

کد خبر 723986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.