پروژه مشارکتی فجر پس از ۲۰ سال کلنگ‌زنی شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه مشارکتی فجر پس از ۲۰ سال کلنگ‌زنی شد که امیدوارم به‌زودی به سرانجام برسد، گفت: این پروژه مشارکتی تجاری آورده خوبی برای مردم به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در جمع شهروندان محله علیا در مسجدسید خوراسگان با اشاره به اینکه بودجه سال آینده منطقه ۱۵ اصفهان ۶۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بودجه سال جاری این منطقه ۴۶۶ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر لزوم حضور شهروندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: تمام شهروندان موظف هستند با حضور در پای صندوق‌های رأی وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های مشارکتی در منطقه گفت: مجموعه خان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مشارکتی این منطقه است که از اهمیت خاصی برای شهروندان و شهرداری برخوردار است.

نظری‌پور با بیان اینکه پروژه مشارکتی فجر پس از ۲۰ سال کلنگ‌زنی شد که امیدوارم به‌زودی به سرانجام برسد، گفت: این پروژه مشارکتی تجاری آورده خوبی برای مردم به همراه دارد.

پروژه مشارکتی فجر پس از ۲۰ سال کلنگ‌زنی شد

وی با اشاره به لزوم احداث مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه ۱۵ خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این پروژه به شهروندان قول می‌دهیم اجرای این مجموعه جزو اولین پروژه‌های سال آینده در دستور کار قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهروندان باید معضلات محلات را با ما در میان بگذارند، افزود: بازگشایی گلوگاه‌های محلی یکی از مهم‌ترین موضوعات است که شهروندان باید برای اجرای آن مساعدت کنند.

نظری‌پور گفت: برای رفاه حال شهروندان تخفیف ۷۰ درصدی برای ارائه عوارض شهرداری از سوی شهروندان در دستور کار قرار گرفته است و در این خصوص شهرداری مساعدت‌های لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 723982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.