احداث پارک جنگلی ۲۶ هزار متری در محله کم‌برخوردار حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ۲۶ هزار متر مربع پارک جنگلی در محله کم‌برخوردار حصه تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز در محلاتی که از نظر فضای سبز سرانه کمتری دارند، در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: محله حصه از مناطق با تراکم جمعیت بالا است که به نسبت سایر محله‌های منطقه ۱۰ نیاز بیشتری به فضای سبز دیده می‌شود.

وی افزود: به‌دنبال پیشرفت و آبادانی خیابان شهید رئیسی و میدان عروج (شش راه) و ایجاد فضای سبز برای این دو خیابان، به‌زودی ضلع جنوبی محله حصه تبدیل به پارک جنگلی ۲۶ هزار متری خواهد شد که امیدوارم این فضای سبز تأثیری مناسب روی کیفیت زندگی در این محل داشته باشد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: محله حصه یک محله کم برخوردار است و برای پیشرفت و آبادانی خیابان شهید رئیسی، میدان شهید مدرس و میدان عروج (شش راه) در حال راه‌اندازی است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: پارک‌ها و توسعه فضای سبز یکی از عوامل مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی و ایجاد شرایط آب و هوای مناسب و سالم است که به‌منظور توسعه فضای سبز و به علت مشکل آب تاکنون اقدامی انجام نشده بوده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: حمایت مسئولان در ایجاد فضای سبز مناطق محروم در دست پیگیری است که هم‌اکنون در حال بررسی امکانات و کاربردی‌های موجود در منطقه هستیم، امید است با حمایت مسئولان بتوانیم در این مناطق گام مؤثری برای توسعه فضای سبز و ایجاد امکانات رفاهی برداریم.

کد خبر 723968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.