حلقه چاه غیرمجاز در میان‌دربند کرمانشاه مسدود شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انسداد ۱۳۵ حلقه چاه غیرمجاز در منطقه میان دربند کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی‌ها، پیش‌بینی می‌شود که تابستان سخت آبی را برای استان پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: در این شرایط، باید تا حد امکان بستری را فراهم کنیم که منابع آبی زیرزمینی استان تا حدودی حفظ شود تا در آینده با چالش‌های جدی تر مواجه نشویم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: به این منظور، دستگاه‌های ذیربط مکلف خواهند بود که نسبت به شناسایی چاه‌های غیرمجاز در سطح استان اقدام کنند تا پس از طی فرآیندهای قضائی دستور انسداد آن‌ها را صادر کنیم.

کریمی با بیان اینکه طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی برای مقابله با چاه‌های غیرمجاز در سطح استان انجام گرفته، گفت: در این مدت تنها در منطقه میان دربند کرمانشاه طی سه مرحله عملیات ۱۳۵ حلقه چاه غیرمجاز به عمق تقریبی حداقل ۵۰ متر و حداکثر ۱۲۰ با دستور قضائی مسدود شد.

وی اضافه کرد: این تعداد چاه غیرمجاز در پنج روستای قاقلستان، تپه لری، تاسوره جان، احمد آباد علیا و احمد آباد سفلی حفر شده بودند که به منظور صیانت از آب‌های زیرزمینی آن‌ها را مسدود کردیم.

کد خبر 723954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.