احداث رینگ حفاظتی بزرگترین خدمت به شهر اصفهان است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان پروژه احداث رینگ حفاظتی در منطقه ۱۵ را بزرگترین خدمت به شهر اصفهان برشمرد و گفت: طی ماه‌های آینده پروژه‌های دیگری در این منطقه بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی در دیدار با شهروندان خوراسگان در مسجدسید محله علیا با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هم‌اکنون قدرت ایران در منطقه خاورمیانه و در جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشور یمن یک تنه در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است و این نشان از سیطره اسلام بر کل دنیا دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادوار گذشته و تاکنون از هیچ کوششی برای برطرف کردن معضلات این منطقه دریغ نکرده‌ایم.

شریعتی با اشاره به اینکه یک چهارم بار ترافیکی شهر اصفهان بر دوش منطقه ۱۵ است، خاطرنشان کرد: وجود باغ رضوان و میدان میوه و تره‌بار بیشترین بار ترافیکی را در این محدوده به وجود آورده و مدیر منطقه در تسهیل بار ترافیکی به خوبی عمل کرده است.

وی گفت: در حال حاضر بیشتر روستاهای خوراسگان به فاضلاب مجهز شده است و این مهم تنها با تلاش‌های مدیریت شهری و مردم ولایتمدار خوراسگان میسر شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان پروژه احداث رینگ حفاظتی در منطقه ۱۵ را بزرگترین خدمت به شهر اصفهان برشمرد و خاطرنشان کرد: طی ماه‌های آینده پروژه‌های دیگری در این منطقه بهره‌برداری می‌شود.

بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای احداث کمربند شمالی بودجه‌ریزی شده است

شریعتی تاکید کرد: تمام آزادسازی‌هایی که در مسیر پروژه‌های این منطقه است، با رضایت ساکنان به منصه ظهور می‌رسد و درصدد هستیم رضایت حداکثری شهروندان را در این زمینه به‌دست آوریم.

وی با اشاره به احداث پل سردار باقری در این منطقه اظهار کرد: اعتبارات خوبی برای این پروژه پیش‌بینی شده است و این پروژه می‌تواند به کاهش بار ترافیکی منطقه کمک کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای احداث کمربند شمالی بودجه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: احداث این پروژه بار ترافیکی منطقه را کاهش می‌دهد و اگر این مسیر آزادسازی شود محله‌های ابر، شهدای ستار و الله اکبر به یکدیگر متصل می‌شوند، همچنین مناطق ۴، ۱۰ و ۱۵ از گره‌های کور ترافیکی نجات پیدا می‌کنند.

شریعتی گفت: اقداماتی نظیر آسفالت‌ریزی و ترمیم خیابان‌ها و جداول نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارائه تخفیف‌هایی برای شهروندان در زمینه دریافت پروانه ساختمان گفت: اگر شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی بدهکاری دارند، می‌توانند به‌صورت اقساط بدهی خود را پرداخت کنند و شهردار منطقه نیز در این زمینه با ارائه تخفیف جبرای رفاه حال شهروندان وارد عمل خواهد شد.

کد خبر 723916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.