گازرسانی به ۱۷ روستای کردستان در دست اقدام است

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای استان کردستان در دست اقدام است که با بهره‌مندی این روستاها از گاز طبیعی، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی استان به بیش از ۹۹.۹ درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله‌گری روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان را ۱۶۴۰ روستا برشمرد و اظهار کرد: با گازدار شدن این تعداد روستا ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان به ۹۹ و ۷ دهم درصد رسیده در حالی‌که ضریب نفوذ در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: در مجموع ۹۹ و ۹ دهم درصد از جمعیت کل استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای استان کردستان در دست اقدام است که با بهره‌مندی این روستاها از گاز طبیعی، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی استان به بیش از ۹۹ و ۹ دهم درصد خواهد رسید.

فعله‌گری به آخرین وضعیت نصب علمک در استان کردستان نیز اشاره کرد و گفت: جمع کل علمک‌های نصب شده در بخش شهری بیش از ۱۵۸ هزار، در بخش روستایی ۱۳۸ هزار و در بخش صنعتی بیش از یک هزار علمک بوده که در مجموع تعداد کل علمک‌های نصب شده در سطح استان کردستان ۲۹۸ هزار و ۵۲۵ مورد است.

وی خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۶ هزار و ۹۰۱ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب شده که در همین راستا تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان آذرماه به ۶۲۴ هزار و ۷۷ مشترک رسیده است.

کد خبر 723900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.