وضعیت ترافیک معابر تهران؛ امروز دوشنبه ۹ بهمن / بزرگراه چمران بازگشایی شد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ فیروز کشیر، درباره ترافیک امروز در شهر تهران اظهار کرد: در ساعات ابتدایی امروز شاهد شروع ترافیک سنگین، اما در جریان در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران هستیم.

وی درباره جزئیات ترافیک شهری افزود: بار ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی محدوده دهکده، علامه محدوده دهکده، شیخ فضل الله محدوده یادگار، شهید بابایی محدوده روی پل امام علی (ع) سنگین و در حال حرکت است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیکی در بزرگراه زین الدین محدوده شمس آباد، امام علی (ع) محدوده جانبازان و در مقطع بزرگراه شهید سلیمانی و بزرگراه شهید صیاد شیرازی سنگین است.

سرهنگ کشیر تصریح کرد: بار ترافیک در بزرگراه‌های شهید آبشناسان محدوده اشرفی، شهید همت محدوده بعد از جنت آباد، شهید چمران محدوده پارک نهج البلاغه، یادگار امام (ره) محدوده شیخ فضل الله و حکیم محدوده پیامبر و ترافیک در این مقاطع سنگین، اما در حال حرکت است.

وی ادامه داد: خیابان آزادی مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال شهید نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و شهروندان با توجه به بار ترافیکی سنگین شهر، ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره بازگشایی بزرگراه چمران گفت: شب گذشته در محدوده بزرگراه شهید چمران از محدوده جنوب به شمال و راست‌گرد بزرگراه همت غرب به دلیل نصب و بارگذاری عرشه پل در این مقطع اعمال محدودیت اعمال صورت گرفته بود که تیم‌های راهور تهران بزرگ در محل حضور داشتند و دقایقی قبل این اعمال محدودیت با نصب عرشه پل برداشته شد.

سرهنگ کشیر خاطرنشان کرد: این اعمال محدودیت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران قبل از بزرگراه همت و همچنین مسیر جنوب به شمال چمران و شرق به غرب شهید همت راست‌گرد ورودی به چمران شمال محدودیت اعمال شده بود که اکنون این محدودیت‌ها برداشته شده است و وضعیت ترافیکی در این نقاط به حالت عادی برگشته است و مشکل خاصی نیز وجود ندارد.

کد خبر 723899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.