ضرورت فضاسازی شهر برای برگزاری انتخابات

شهردار همدان گفت: با توجه به اهمیت برگزاری ایام الله دهه فجر و انتخابات فضاسازی شهر به صورت پیژه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز- یکشنبه هشتم بهمن‌ماه- در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای فضاسازی و آذین بندی مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی توسط شهرداری انجام می‌شود، اظهار کرد: امسال فضاسازی شهری ایام ماه محرم، اربعین، دومین کنگره هشت هزار شهید استان و ثبت جهانی هگمتانه به خوبی انجام شد.

وی افزود: فضاسازی و مهیا کردن شهر برای انتخاباتی باشکوه باید در اولویت قرار گیرد.

شهردار همدان با تاکید بر ارائه خدمات خلاقانه و تلفیقی به فضاسازی شهری در ایام الله دهه فجر و انتخابات اضافه کرد: سازمان فرهنگی شهرداری باید نسبت به تهیه محتوا و سیما و منظر، چاپ و نصب بنرها و بیلبوردها، پرچم‌ها و ریسه‌های نوری و آذین بندی ویژه در میادین و خیابان‌ها و معابر مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.

حسینی با بیان اینکه فضاسازی مسیر راهپیمایی و میدان امام و آرامگاه بوعلی سینا می‌شود، گفت: نصب المان‌های زیبا، ایجاد تابلوهای شهری و برنامه‌ریزی برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها و برگزاری تورهای رسانه‌ای انجام می‌شود.

وی با اشاره به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تصریح کرد: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان طرح‌های ویژه‌ای برای این ایام دیده شده است تا شهر علاوه بر فضاسازی پرنشاط، آکنده از فضای معنوی شود.

کد خبر 723781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.