اتحاد مردم مانعی برای زیاده‌خواهی قدرت‌های استکباری است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تلاش دشمن برای حضور کمرنگ مردم در صحنه انتخابات، گفت: اتحاد مردم مانعی برای زیاده‌خواهی قدرت‌های استکباری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، امروز _ یکشنبه هشتم بهمن_ در همایش گردهمایی روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت خراسان شمالی اظهار کرد: پیام حضور حداکثری مردم در انتخابات، وحدت و همدلی در مبارزه با ظلم و تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و زمینه ساز پیشرفت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم، افزود: در ۱۱ اسفند یک بستر واقعی برای حضور مردم از هر قشری و با هر تفکری در انتخابات فراهم می‌شود و این حضور پرشور، اقتدار و وحدت مردم در مقابل دشمنان را تداعی می‌کند.

استاندار خراسان شمالی گفت: آمادگی و آگاهی با بصیرت مردم موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن اقدامات و اهداف دشمنان می‌شود و با انسجام و اتحاد، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حفظ خواهد شد.

حسین نژاد با اشاره به اهمیت نقش علما در جامعه، گفت: قدرت‌های سلطه در طول تاریخ همواره به دنبال ضعیف کردن نقاط قوت و ارزش‌های نظام ما بوده‌اند.

وی افزود: امروز که در نقاط مختلف جهان قدرت‌های پوشالی و زیاده خواه، دین اسلام، مقام معظم رهبری و حضور و اتحاد مردم را مانع زیاده خواهی ها و کارهای خبیث خود دانسته و تلاش می‌کنند تا مردم حضور کم رنگ در انتخابات داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی جایگاه و پیشرفت‌های زیادی که امروز نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف به دست آورده است را موجب پیشرفت جهان اسلام دانست و افزود: امروز تمام کشورهای اسلامی در برابر قدرت‌های سلطه و زیاده خواه ایستاده‌اند.

کد خبر 723739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.