مشاهده کوتاهی یا ضعف عملکرد بانک‌ها با تغییرات مدیریتی همراه است

استاندار یزد گفت: بازگشت منابع و تسهیلات اختصاص داده شده به استان به واسطه ضعف عملکرد بانک و یا کوتاهی دستگاه‌ها در معرفی متقاضیان، منجر به تغییر در مدیریت آن‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست شورای هماهنگی امور بانک‌های استان یزد، با بیان اینکه جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با موضوع پیگیری تسهیلات حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن برگزار شده است، اظهار کرد: پرداخت این سه مورد تسهیلات همواره مورد تاکید خاص رئیس جمهور بوده است.

وی با اشاره به برخی مصوبات نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان تصریح کرد: بر این اساس، بازگشت منابع و تسهیلات اختصاص داده شده به استان به واسطه ضعف عملکرد بانک و یا کوتاهی دستگاه‌ها در معرفی متقاضیان، منجر به تغییر در مدیریت آنها خواهد شد.

مهران فاطمی در همین راستا ادامه داد: همچنین در صورت عملکرد مطلوب دستگاه‌ها و بانک‌های استان در این حوزه، در شورای اداری پایان سال مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

استاندار یزد در پایان از تعیین تکلیف نهایی مباحث مربوط به پرداخت وام‌های خرد به مردم و نیز ارائه تسهیلات حوزه‌های مسکن و فرزندآوری در جلسه آینده شورای هماهنگی بانک‌های استان خبر داد.

کد خبر 723728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.