تاسیس گمرک از برکات انقلاب اسلامی بود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاسیس اداره گمرک یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است زیرا در قبل از انقلاب گمرکی وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز_ یکشنبه هشت بهمن_ در بازدید از اداره گمرک استان چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به افزایش صادرات و مثبت بودن شاخص‌های تجاری که نشان از عملکرد مثبت اداره گمرک استان است؛ اظهار کرد: از مزایای صادرات غیر نفتی در کشور می‌توان به ایجاد اشتغال، رونق تولید و مهار تورم اشاره داشت. امروزه گمرک به عنوان گلوگاه امور اقتصادی و واردات و صادرات شناخته می‌شود و جایگاه خاصی در حوزه اقتصادی به خود اختصاص داده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته اتفاقات خوبی در استان نظیر جذب اعتبارات، فعال سازی پروژه‌های مختلف، حوزه اطلاعات، شرکت‌های دانش بنیان، حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و… رقم خورده است. استان چهارمحال و بختیاری در حوزه کشاورزی، صنعت و صنایع دستی شاهد پیشرفت خوبی بوده است و اگر معرفی و صدور صنایع دستی به درستی انجام گیرد می‌تواند عامل تحول، رشد، رونق و کاهش نرخ تورم در استان باشد.

وی تصریح کرد: رسالت همگی ما مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی است؛ و با توجه به اینکه گمرک یکی از ادارات پر مراجعه در استان هست روان سازی امور مردم بسیار حائز اهمیت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر، ادامه داد: تأسیس اداره گمرک یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است چرا که در قبل از انقلاب گمرکی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه مشارکت عامل تقویت کننده موضع کشور است؛ تاکید کرد: انتخابات یکی از عوامل مهم در ایجاد تحول در سرنوشت یک دولت اسلامی باشد.

کد خبر 723716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.