عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه عفاف و حجاب ارزیابی می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضوان باقلاچی ظهر امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در نشست ستاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل عفاف و حجاب به دستگاه‌های اجرایی، عملکرد دستگاه‌ها در زمینه اجرای این برنامه‌ها مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ارزیابی‌های انجام‌گرفته از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و رتبه‌های کسب‌شده در خصوص توجه به حجاب و عفاف، در جشنواره شهید رجایی نیز لحاظ می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با تأکید بر تبیین و روشنگری در دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی نیز وظایف به مراتب سنگین‌تری در این خصوص دارند و باید در راستای پاسداشت عفاف و حجاب برنامه ارائه دهند.

باقلاچی با بیان اینکه کم‌کاری در این راستا قابل قبول نیست، تصریح کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی به‌منظور برگزاری جلسات و گفتمان‌سازی برای جوانان و دانش‌آموزان در زمینه عفاف و حجاب است.

وی ورود حوزه دادستانی و همکاری حوزه قضائی استان اردبیل در زمینه عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی را یادآور شد و گفت: با انجام نظارت‌های لازم بر همه حوزه‌ها و حتی مراکز زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی که مجوز فعالیت خود را از دستگاه مربوط اخذ کرده‌اند، در صورت بی‌توجهی به عفاف و حجاب، تذکرات لازم به آن دستگاه اجرایی داده می‌شود.

کد خبر 723695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.