برف‌روبی بیش از ۱۱ هزار کیلومتر باند از جاده‌های کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۱ هزار و ۵۲۴ کیلومتر باند از جاده‌های استان کردستان برف‌روبی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری کردستان، فرزاد حسنی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در محورهای استان، نیروهای راهداری با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات در محورها مشغول امدادرسانی به ماشین‌ها و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته در محورهای شریانی استان ۱۰ هزار و ۷۲۵ کیلومتر برف‌روبی انجام شد، گفت: این میزان برف‌روبی توسط ۲۵۱ نفر از نیروهای راهداری و با استفاده از ۱۴۵ دستگاه ماشین‌آلات انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان میزان شن و نمک مصرفی در این برف‌روبی را هزار و ۷۳۷ تن اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی همچنین ۷۹۹ کیلومتر برف‌روبی با استفاده از ۳۷ دستگاه ماشین‌آلات توسط ۵۱ نفر از نیروهای راهداری در محورهای غیرشریانی استان انجام شده است.

به گزارش ایمنا، بر اساس آمارها در جاده‌های استان کردستان ۱۶ منطقه کولاک گیر و بهمن‌خیز و همچنین ۲۳ گردنه وجود دارد که خدمات دهی در این مناطق راهداری را در زمستان با مشکلات فراوانی مواجه می‌کند که احداث راهدارخانه می‌تواند ارائه خدمات در این ایام را تسریع و تسهیل کند.

کد خبر 723694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.