جمعیت جوان و پویا یکی از موئلفه‌های قدرت محسوب می‌شود

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جمعیت جوان، بانشاط و پویا یکی از ضروریت های کشور است، گفت: امروز موضوع جوانی جمعیت یکی از موضوعات اساسی و از مولفه‌های قدرت هر کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در چهارمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی با موضوع جوانی جمعیت و پایداری خانواده، اظهار کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس جوانان ما جنگ را مدیریت کردند و شهدای زیادی از این قشر تقدیم نظام شد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد، در این برهه از زمان هم برای پیشبرد اهداف مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی؛ به جمعیت پرنشاط و جوان بیش از پیش نیازمند هستیم و بدیهی است که با پیری جمعیت و کاهش جمعیت، دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

وی با بیان این‌که موضوع سالخوردگی جمعیت و مقابله با آن از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: امروز موضوع جوانی جمعیت یکی از موضوعات اساسی و از مؤلفه‌های قدرت هر کشور محسوب می‌شود. جمعیت جوان، بانشاط و پویا یکی از ضروریت‌های کشور است و بدیهی است که با پیری جمعیت و کاهش جمعیت، دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از کمیته‌های مختلف کارگروه جمعیت و پایداری تشکر می‌کنم اضافه کرد: همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی به صورت جهادی برای جوانی وارد میدان شوند.

سردار اکبری تصریح کرد: مسئولیت سپاه استان در قرارگاه شهید سلیمانی مطالبه‌گری و بسیج کنندگی است و وظیفه داریم برای فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی به فرزندآوری تلاش کنیم.

کد خبر 723672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.