فدراسیون وشوو بیشترین مدال را در بازی‌های آسیایی داشت

رئیس فدراسیون ووشو گفت: درخشش ورزشکاران در بازی‌های آسیایی و کسب ۱۲ مدال باعث شد که فدراسیون ووشو به عنوان موفق‌ترین فدراسیون با اخذ بیشترین مدال انتخاب شود. ووشو کشور امسال در میادین مختلف بین‌المللی ۴۴ مدال کسب کرده است که ورزشکاران استان اصفهان نقش ویژه‌ای در این موفقیت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر صدیقی پیش از ظهر امروز _یکشبه هشتم بهمن_ در مجمع انتخاباتی ووشو استان اصفهان، اظهار کرد: سال شلوغی را تا به اینجا پشت سر گذاشته رویدادهای مختلفی را شاهد بوده‌ایم. مجمع انتخاباتی بیش از ۲۳ هیئت استانی برگزار شد و امروز نیز در خدمت خانواده ووشو استان اصفهان هستم. نیمی از ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی یعنی ۶ ورزشکار و سرمربی تیم ملی ووشو از استان اصفهان بودند.

وی در خصوص افتخار آفرینی ورزشکاران ووشو تصریح کرد: درخشش ورزشکاران در بازی‌های آسیایی و کسب ۱۲ مدال باعث شد که فدراسیون ووشو به عنوان موفق‌ترین فدراسیون با اخذ بیشترین مدال انتخاب شود. ووشو کشور امسال در میادین مختلف بین‌المللی ۴۴ مدال کسب کرده است که ورزشکاران استان اصفهان نقش ویژه‌ای در این موفقیت داشته‌اند. در کنار ورزشکاران شاخص اصفهان فدراسیون ووشو همیشه از ظرفیت‌های استان اصفهان برای کادر فنی تیم‌های ملی استفاده می‌کند.

صدیقی با اشاره به سرآمد بودن استان اصفهان در ورزش ووشو، گفت: استان اصفهان برای سال‌های طولانی و ۹ سال پیاپی با زحمت مدیران وقت به عنوان استان برتر در کشور انتخاب شده و الگوی مناسبی برای دیگر استان‌ها است. امسال سال موفقی برای خانواده ووشو بود و قطعاً این موفقیت‌ها در سال آینده تکرار شده و افزایش می‌یابد.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص میزبانی استان اصفهان از مسابقات مختلف، بیان کرد: امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های بالای استان اصفهان شاهد میزبانی بیشتر از مسابقات مختلف باشیم. از رئیس هیئت ووشو و مسئولین انتظار می‌رود در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور کمک کنند. دو ماه گذشته استان اصفهان میزبان مسابقات ووشو دانشگاه آزاد بود و با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان، جوانان و رده‌های سنی امیدوارم شاهد میزبانی اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران شاخصی از استان اصفهان در میادین مختلف بین‌المللی و داخلی حضور دارند که نقطه قوت این استان هستند. با اتحاد و همدلی که در استان وجود دارد قطعاً شاهد درخشش هرچه بیشتر ووشو استان اصفهان خواهیم بود.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان مجمع در خصوص جایگاه ورزش ووشو استان، گفت: قطعاً با هم‌کاری و هم افزایی اعضای مجمع با روناسی و هیئت پیشرفت هرچه بیشتر ووشو استان رقم خواهد خورد و در آینده نزدیک ضمن تکرار افتخارات، شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتری توسط خانواده ووشو برای استان اصفهان خواهیم بود.

کد خبر 723664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.