۲۵۰۰ نفر از مردم تبریز به دیدار رهبری می‌روند

مسئول کمیته اجرایی دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب گفت: سال جاری به مناسبت چهل‌وششمین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، ۲۵۰۰ نفر از گروه‌های مختلف آذربایجان شرقی برای بیستمین بار با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسن استوارآذر ظهر امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته نخستین جلسه هماهنگی این دیدار برگزار شد و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی زمان این دیدار مشخص شده، بر این اساس برای برگزاری باشکوه و هماهنگی بیشتر شش کمیته اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، اعزام، فرهنگی و فضای مجازی و اصناف و بازاریان پیش‌بینی شد.

وی افزود: سال جاری نیز قرار بر این است که تعداد محدودی از مردم آذربایجان شرقی به نمایندگی بیش از چهار میلیون جمعیت این استان با مقام معظم رهبری دیدار کنند و همه ساله این دیدار شور و اشتیاق خاصی را در آذربایجان شرقی ایجاد می‌کند.

مسئول کمیته اجرایی دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: دیدار ۲۹ بهمن مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری از ۲۰ سال پیش تاکنون با هدف تجدید میثاق با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان و شهدای این قیام برگزار می‌شود.

استوارآذر تاکید کرد: سال جاری نیز این دیدار پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و در آستانه انتخابات، مردم آذربایجان به فرمایشات رهبری گوش جان خواهند سپرد تا بار دیگر با لبیک‌گویی به فرموده‌ها و توصیه‌های معظم‌له نقش خود را در تحقق آرمان‌های انقلاب و شرکت گسترده در انتخابات ایفا کنند.

وی اضافه کرد: شعری حماسی برای قرائت دسته‌جمعی در محضر رهبر معظم انقلاب نیز آماده شده است.

کد خبر 723653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.