ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان شهید نبوی‌منش احداث می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فاصله میان ایستگاه‌های آتش‌نشانی و مدت زمان رسیدن خودروهای امدادی در محلات این منطقه بیش از حد استاندارد است، در این راستا تصمیم گرفته شد ایستگاهی انتهای خیابان آتشگاه در خیابان شهید نبوی‌منش احداث شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: فاصله میان ایستگاه‌های آتش‌نشانی و مدت زمان رسیدن خودروهای امدادی در محلات این منطقه بیش از حد استاندارد است.

وی با بیان اینکه استاندارد زمان رسیدن خودروهای آتش‌نشانی به محل حوادث پنج دقیقه است که در دورترین نقاط منطقه ۹ به دلیل فاصله زیاد تنها ایستگاه این منطقه به ۱۵ دقیقه نیز می‌رسید، افزود: در این راستا تصمیم گرفته شد ایستگاهی انتهای خیابان آتشگاه در خیابان شهید نبوی‌منش احداث شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه به‌منظور احداث ایستگاه آتش‌نشانی، زمین آن خریداری شده است، تصریح کرد: متراژ زمین این ایستگاه حدود ۱۵۰۰ متر مربع است که طراحی آن توسط سازمان طراحی شهرداری اصفهان و با رعایت استانداردهای مورد تأیید سازمان آتش‌نشانی انجام شد و در مرحله شناسایی پیمانکار است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: ایستگاه جدید آتش‌نشانی منطقه ۹، محلات جروکان، آشنستان، نصرآباد، بوستان و سایر محلات را پوشش می‌دهد، همچنین این ایستگاه در مواقع ضروری می‌تواند شهرستان‌های خمینی‌شهر، درچه و منطقه ۱۱ را پوشش دهد.

وی با بیان اینکه احداث ایستگاه آتش‌نشانی جزو نیازهای این محدوده بود که در بودجه ۱۴۰۳ اعتباراتی به این امر اختصاص داده شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود احداث این پروژه به دلیل زیاد بودن ابنیه، دو سال به طول انجامد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مرحله پایانی توسعه بوستان مهر انجام شده است، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی آن از جمله پیاده‌روسازی و تکمیل فضای سبز در حال انجام است.

وی ادامه داد: توسعه بوستان مهر در بودجه سال جاری و سال آینده شهرداری منطقه ۹ قرار دارد و تاکنون پیشرفت آن رضایت‌بخش بوده است.

کد خبر 723625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.