جدال در نشست شورای شهر تبریز به دلیل بارش سنگین برف

جلسه شورای شهر تبریز به دلیل بارش سنگین برف در هفته گذشته با جدال همراه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، صدوهفتادودومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ با تذکر فریدون بابایی‌اقدم آغاز شد.

وی خطاب به شهردار تبریز اظهار کرد: شهردار تبریز باید قبل از آغاز جلسه از دو جهت عذرخواهی کند، در غیر این صورت در جایگاه میهمانان می‌نشینم؛ نخست بابت نبود مدیریت صحیح در زمان بارش برف و کولاک در روز چهارشنبه و دوم به دلیل رفتار در شورا که لازم است که از مردم عذرخواهی کند.

یاسین بجانی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه تصریح کرد: شهردار تبریز تنها شهرداری بود که برای انتخابش رایزنی نکرد و ما خودمان خواهش کردیم تا به تبریز بیاید.

در ادامه حجت‌الاسلام رسول برگی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در اظهارات تندی خطاب به بابایی‌اقدم تاکید کرد: ادعا شده است که بعضی رسانه‌ها از روی احتیاج مالی به طرفداری از شهرداری پرداخته‌اند، اگر رسانه‌ها به چنین پول‌هایی احتیاج داشتند، بلد بودند به جای ما اینجا بنشینند.

وی خطاب به اصحاب رسانه ادامه داد: اگر کسی به شما بی‌احترامی کرده است، آن را از جانب شورا ندانید.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: اطلاع‌رسانی سریع انجام و ادارات زود تعطیل نشد، اگر نه برفی که از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح باریده بود، چرا در خیابان‌ها نمانده بود؟

وی ادامه داد: اگر ما بعضی مسائل را بگوییم برخی باید از این شهر فرار کنند.

کد خبر 723603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.